Okruszek i wyścig do kopalni złota

VOD

 

OGLĄDAJ TUTAJ

Okruszek i wyścig do kopalni złota cda cały film

Okruszek i wyścig do kopalni złota cda cały film online zalukaj vod gdzie obejrzeć

Joep Sporck to holenderski scenarzysta filmowy, który rozpoczął od małej aranżacji partytur do holenderskich filmów familijnych. Tęsknił do zawodu w Hollywood i ostatecznie przeniósł się do Los Angeles, robiąc imponujące nazwisko nagrywając jako wydrukowany zwiastun do hollywoodzkich filmów, takich jak The Incredibles 2, tworząc dla skromniejszych amerykańskich przedsięwzięć, jednocześnie pozostając wiernym swoim początkom. Nie ma tak wielu autorów z Holandii, którzy zrobiliby swoje powołanie w Hollywood, ale myślę, że dla Sporcka zajęłoby to tylko trochę czasu, zanim zrobiłby to z bardziej wybitnymi partyturami. Kruimeltje en de Strijd om de Goudmijn to jego najnowszy wynik.

Film całkowicie różni się od pierwszej postaci z książki Chrisa van Abcoude’a i poprzedniego filmu. Najlepiej można to przedstawić jako sprytny, rodzinny western.

Nagrał muzykę w Los Angeles, pomagały mu na żywo wystawy zgromadzeń artystów odpowiedzialnych za aranżację smyczków, trąbki solo, klarnetu solo i waltorni solo. Sporck grał na banjo, gitarze, mandolinie, harmonijce ustnej i perkusji, podczas gdy jego znacząca inna osoba przyczyniła się do jej głosu na konkretną sekundę, bliską najdalszej granicy partytury, co jest bardziej oczywiste w mieszance filmowej. Zawiera przyjemnie mocną bryłę.

Partytura odzwierciedla zarówno przeskakiwanie przez naturę głównego bohatera, gdy jest to szosowy rap, jak i oderwana perspektywa. Sporck ułożył dość oszałamiający temat, który w miarę postępu partytury zmienia się z nieszczęśliwego w bardziej konkretnie brzmiący temat; efektywnie najlepsze, dające się nucić fragmenty partytury. Z daleka zajmuje to po głównym temacie z poprzedniej partytury, stworzonej przez Henny’ego Vrientena), jednak Sporck jest bardziej biegły w umiejętnym budowaniu całości swoich przedmiotów. Ogólnie mówiąc, melodyjność muzyki nadaje partyturze pozytywny urok.

Z drugiej strony część partytury jest zapisana w melodycznej maksymie przeskoku (western). Niewątpliwie został wykonany z ogromną starannością, jednak nie wznosi się ponad niezliczone różne wyniki dotychczasowe na specjalnie wyznaczonej drodze. Jest to oczywiste w zachodniej muzyce pastiszowej, w miki i odczytywaniu materialnych procedur i myśli, które mijają, ale jest to dość umiejętnie wykonane, co wyjaśnia moje rozgrzeszenie i wyjaśnienie, że jestem nim nawet zajęty.

Kruimeltje en de Strijd om de Goudmijn nie jest rodzajem muzyki i filmu, które przełamują nowe ścieżki, które opierają się głównie na spójności melodycznej i wspaniałych wystawach, które tworzą żywotną historię. Rzeczywiście, nawet niedoskonałe elementy tej partytury stają się bardzo urzekającymi zasobami w ogólnie angażującej jakości, zwłaszcza gdy napotykają na aktualny materiał. Autor rozważa w tym momencie tę najbardziej lubianą partyturę i pamiętając, że jestem ciekawa większości jego muzyki, mogę w pewnym sensie zaobserwować dlaczego.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.