OGLĄDAJ TUTAJ
Arkansas cda cały film online zalukaj vod gdzie obejrzeć
Powinniśmy to po prostu powiedzieć. Podgatunek filmów o wykroczeniach redneck jest miejscem chaotycznym. „Ciemna czapka” jest dość często szalonym SOB wciągniętym przez mniej szaloną „białą czapkę” SOB. Plamy zastępują gładkość. Zdziwienie zostaje zastąpione przez bzdury. Nazywanie któregokolwiek z nich „przygodą” to wiele zasługi i ciężkości. Z wyjątkiem sytuacji, gdy jesteś rodzeństwem Coen (i niezależnie od tego, czy też nimi jesteś), doprawienie tego umiarkowanego i niskiego filmowego grilla zabiera część tej brakującej gładkości i zadziwienia, wprowadzonego w podziały filmowe lub narracyjne, lub oba. .
Knock by a dropped SXSW, Arkansas ma mniej więcej część tego wymaganego smaku, ale na pewno nie wiesz tego od początkowych 20 do 30 minut. Lider Liama Hemswortha, Kevin, ze swoim pakietem startowym Krisa Kristoffersona, zanurza się bezpośrednio w intensywnej rozmowie i żałosnym lektorze, stawiając rzekomą skoordynowaną scenę przestępstwa jako tym bardziej „swobodnego połączenia złoczyńców i śluzowych kul” niż jakikolwiek inny rodzaj Dixie Mafia . Kiedy Kevin uderza w krzyk „Jestem ulicznym farmaceutą” w swojej kulejącej prezentacji, ten rodzaj przesadnie wyraźnego obrazu uderza w jęk inicjujący region Scorsese-Lite.
Kyle jest zgryźliwy, niespokojny i nie czuje emocji, mając na uwadze cel, którego nie może mieć trudnych, gdy takie minuty zwykle wymagają później. Wędruje usiłując kodować, ale samozwańczy brak rozumowania charakteryzującego życie bohatera powoduje zero uczuć. Ten niedobór będzie generalnie przyczyną, dla której większa część tych filmów o złym postępowaniu jest słaba. Pomocnik Kyle’a chciałby dodać trochę energii do „solidnego, cichego gatunku, który prowadzi dyskusje do skrajności”.
To Swin, grany przez współesejistę filmu i szefa filmu Clark Duke, z dochodzeniem lub odbiciem wszystkiego. Chodzi z pozbawionym smaku umysłem i znacznie bardziej gustownym ubraniu. Jego długa grzywa uderzyła w nieogotowaną twarz owłosionym wąsem, który w taki czy inny sposób naznacza zranioną miłość do pobliskiej laleczki Johnny (Eden Brolin z telewizyjnego Yellowstone and Beyond). Swin i Kyle razem nie przekonują umysłów ani mięśni do żadnej aktywności. Ich pikle służą do kontroli ciała i mniej dolarów dla niepozornych przełożonych.
Zależność od innych jest najszybszą metodą zakończenia życia. Innym sposobem, w jaki mówi się to w Arkansas, jest to, że „nie jest wspaniale pieprzyć się z osobami, których nie masz pojęcia”. Kiedy wszystko się zgadza, tylko jedna osoba pasuje do końca ostrza noża lub lufy broni palnej na raz. Współpraca lub liczba otwartych podwładnych może sprawić, że wykroczenia się zorganizują i uzyskają dane o sile, ale niewiele z tych ruchomych części faktycznie ratuje innych, gdy osły i życie są na linii.
Tam, gdzie intensywne kopnięcie Arkansas w ostatnich hitach jest niegrzeczne. Vince Vaughn przytłacza ten film w zapisanej, ale olśniewającej wystawie jako Frog, ten, który może być najlepszym psem we wszystkich lekach prowadzących sztuczkę za cieniem Rackensack. Arkansas, biorąc pod uwagę przepełnioną retrospekcjami powieść Johna Brandona z 2009 roku o podobnym tytule, składa się z pięciu zaznaczonych części, z których kilka jest zapisem historycznego tła zbliżającej się obecności Żaby.
Vaughn, wewnątrz i na zewnątrz, sprawia, że wygląda to normalnie w stanie naturalnym. Zewnętrzna skorupa Żaby może budzić wrzawę z powodu tych okropnych koszul, kamizelek i krawatów bolo, które dał wyjątkowy modnik Ashley Heathcock, jednak ciepło artysty duszące się za jego szczupłą postawą i śliniącym się uśmiechem skubie w sposób lepszy niż jakikolwiek domowy napar. Vince świetnie rozwija się na scenie niezależnej od swojego poprzedniego pierwszoplanowego dziecka. Jest motywacją, aby zebrać pakiet VOD i odwiedzić Arkansas.
Zupełnie przypadkowo, że Vince Vaughn jest gładkością, w tym momencie wyjątkowe estetyczne decyzje Clarka Duke’a, w jego wstępnym wysiłku jako eseista i szef, są oszałamiające. Klimat filmu i jego fragmentów to szczera wdzięczność dla pierwszej klasy zmian dokonanych przez kandydata do Oscara Green Book, Patricka J. Wear Vito. Operator Steven Meizler („Ostatnie pięć lat”) wykorzystuje niebanalne oświetlenie z biczami i pojemnikami wirującymi wszędzie na niebiańskim obszarze eksploracji Joshua Crane i planowanej wspaniałości siana od Scotta Enge. Otoczenie może być kościane, ale cięcia z pewnością nie.
Najbardziej poruszającym ostatnim szczegółem jest krajobraz dźwiękowy. Arkansas jest wypełniony ścieżką dźwiękową z odnowionymi normami narodowymi w wykonaniu The Flaming Lips oraz aktualną partyturą zespołu Devendra Banhart i Alexandra Taylora. Rockowcy z lat 80. uważają, że to prawdziwa gratka dla Duke’a i ich frontów, takich jak Johnny Lee, George Jones, The Gatlin Brothers i Hank Williams Jr., przekształcają dziwacznego i dziwnego w coś zranionego i niebiańskiego.
Film lubi dyskutować o „nieznacznych przekłamaniach”, będąc sam w sobie. Żaden z tych unikalnych stylów nie może uratować wędrującej i łagodnej historii. Ma początkową prędkość ograniczonego filmu ulicznego i zamykający jęk niespełnionego sentymentu. Nikt w filmie nie wbija ich esencji tak, jak robi to Vaughn, i potrzebujesz więcej Frog za każdym razem, gdy nieskomplikowana historia powraca do Kyle’a i Swina. Ma autentyczne korzenie nad każdą inną osobą
Niezależnie od tego, czy jest to Duke i współautor Andrew Boonkrong, materiał źródłowy, czy jedno i drugie, ten film w niekontrolowany sposób chwieje się tonem i rozsądkiem. To, co mogło być groźną tajemnicą, okazuje się co najmniej lepsze niż jedna czy dwie marynaty. Film opuszcza stwierdzenie, które przypadkowo podsumowuje jego zaangażowanie, wyrażając: „Lepiej jest mieć coś do zrobienia, w tym momencie mieć coś do zrobienia dla siebie”. Ktoś spodziewał się, że ten film da więcej możliwości.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.