OGLĄDAJ TUTAJ
Ana (2020) cda Cały Film Online VOD zalukaj vod gdzie obejrzeć
Jakie są więzy, które powodują rozterkę? Czy to możliwe, że łączy jednostki, tworząc skojarzenia, które będą trwać wiecznie? Nasze życia splatają się z różnych powodów i zwykle odkrywamy pewne osoby dokładnie wtedy, gdy najbardziej ich potrzebujemy. Jedna z takich historii jest powodem filmu Ana. W scenerii Puerto Rico zmiażdżonego w wyniku huraganu Maria Ana zabiera się do sprzedanej paczki samochodowej posiadanej przez Rafaela „Rafę” Rodrigueza (Andy Garcia), który stoi w obliczu niewypłacalności i problemów z zakładami. Po drugiej stronie ulicy mieszka 11-letnia Ana (Dafne Keen), która zostaje zlekceważona, gdy jej mama Leonor (Aris Mejias) zostaje schwytana. Ana szuka schronienia u Rafy, który nie będąc w stanie znaleźć rodziny młodej damy, z wahaniem zwraca na nią szczególną uwagę, gdy jej mama nie jest obecna. Po tym, jak Rafa dostał się pod wodę do sąsiedzkiego przestępcy Diego (Ramón Franco) za 5000 dolarów i spotkał się z Leonor próbując nawiązać kontakt z Aną z jej tatą, Rafa i młoda dama wyjeżdżają na wycieczkę, aby spróbować połączyć ją z ojcem i uratować go przed niewypłacalnością, lub bardziej okropne.
Normalne wyrażenie mówi, że „krew jest gęstsza od wody”, ale wyrażenie, które wszyscy znamy, było konsekwentnie przedstawiane błędnie. W swojej pełnej, prawidłowej strukturze potoczny język to „Krew kontraktu jest grubsza niż woda w brzuchu”, co oznacza, że więzi powstałe w wyniku wspólnych spotkań przeważają nad tymi, które istnieją tylko dzięki arbitralnej możliwości dziedzicznych cech. To przypuszczenie jest inteligentne, jeśli chodzi o związek, jaki widzimy między Aną i Rafą. Obaj wpadają na siebie, gdy oboje są na najwyższym poziomie i w sobie znajdują to, czego potrzebują, aby zmienić swoje losy. Szczególnie dla Rafy spotkanie z małym młodzieńcem daje mu inny punkt widzenia i coś, dla czego warto żyć. Nic w jego życiu nie idzie dobrze, a dzięki zapewnieniu Anie, obecnie ma kierunek i znaczenie. Jak pokazuje film, nawiązywanie głębokich skojarzeń z osobami, które nie są krewnymi, tak naprawdę nie oznacza, że więzi z członkami rodziny krwi powinny mieć niższy priorytet. Właściwie związek Rafy z Aną motywuje go do ponownego nawiązania kontaktu z własnymi dorosłymi dziećmi; dzięki niej rozumie, czego przegapił, pozwalając przejść ojcowskim obowiązkom, nie mając ich na oku.
Ana dodatkowo udaje się włączyć do redakcji społecznościowej, przedstawiając kwestie rządowe Portorykanu. Ciągłe oczekiwanie na powstanie filmu poprzez spoty telewizyjne to misja ponownego powołania kongresmana Vegi. Urzędnik rządowy bawi prawdopodobnych wyborców przysięgą, że „Puerto Rico Wielki Ponownie” pośród bitew po burzy. Podczas gdy lobbuje za głosowaniem, jednocześnie tworzy się oburzenie pieniężne z powodu rzekomych wykroczeń, a kongresman przysięga, że jest bez winy. Ten temat osób na wyspie, które starają się wykorzystać łatwe trasy i klauzule ucieczki, aby osiągnąć sukces, przewija się przez cały film, niezależnie od tego, czy dotyczy to przedstawicieli sprzedaży pojazdów, takich jak sam Rafa, czy takich, które zostały zauważone w promocjach telewizyjnych w kilku scenach, czy przez pioniera kaplicy z niejasną postacią Pastor Helen (Jeanne Tripplehorn), która przebija się przez wysiłek Rafy, aby pokazać głęboką jakość z niegrzecznym przebudzeniem na zgiełku używanego pojazdu, który w każdym razie doprowadził go do Puerto Rico z Miami. W trudnych sytuacjach ludzie są często zmuszani do robienia tego, co powinni, a nasi główni bohaterowie nie są wyjątkiem.
Dafne Keen nie przestaje błyszczeć przy każdej okazji, oferując pokaz realizowany w filmie. Jest podwójnie inteligentna, ale dodatkowo z nutą nienaganności, która jest dostępna nawet w najtwardszym, zestalonym dziecku. Jej komediowe wyczucie czasu podczas najbardziej zabawnych minut filmu jest bezbłędne, zwłaszcza podczas dwóch najgłośniejszych scen Any rozgrywających się w zborze pastora Helena. Weteran Andy Garcia dodatkowo błyszczy jako utrata swojej karmy, niezdecydowany opiekun Rafa, który w końcu przyzwyczaja się do młodzieńca, który został nieoczekiwanie wepchnięty w jego życie. Ana polega na nauce między jej dwoma głównymi bohaterami, a Garcią i Keenem całkowicie wyciągają ją z centrum rekreacyjnego dzięki autentycznej współpracy, która kieruje obserwatora na wycieczkę i prosi o stopień uważności i współczucia, który utrzymuje Cię w ukryciu.
Ana zawiera doskonałe zdjęcia od nadzorcy fotografii Sonnel Velazquez, przedstawiające przepiękne, wspaniałe obszary wyspy Portorykańskiej, a także kilka niesamowitych ujęć i pracy kamery. Część ujęć płynących strumieniami wyspy przywodzi na myśl niezrównane zdjęcia Czasu apokalipsy. Filmowi udaje się skupić Puerto Rico na zewnątrz, jednak poprzez przedstawienie jego stylu życia, zarówno wspaniałego (jego muzyka), jak i okropnego (walki kogutów).
Ana to prawdziwa historia dzieciaka i dorosłego pochowanego w trudnych warunkach, w których jedno daje drugiemu dokładnie to, czego brakowało w ich życiu. Utrwala pełną pasji historię, która sprawia, że zastanawiamy się nad nią i utożsamiamy bohaterów z wystarczającą ilością migawek lekkomyślności, aby się dostosować. Wystawy Dafne Keen i Andy’ego Garcii są sercem filmu i tym, co nadaje mu pojemność i powód. To czarujące zdumienie, które powinno się utrzymywać przez cały rok.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.