OGLĄDAJ TUTAJ
Godzina prawdy cda cały film online zalukaj vod gdzie obejrzeć
Skomponowany i koordynowany przez Petera Facinellego (który jest najbardziej popularny w roli Carlisle’a w aranżacji Twilight), The Vanished to umiarkowanie konsumowany tajny agregat chłodniczy dla kręgosłupa, który zyskuje dzięki utalentowanej obsadzie. Może trochę za dużo, ale film jest ogólnie przekonujący, dopóki niesamowity występ w trzecim akcie nie spowoduje samozniszczenia filmu.
Film opowiada historię pary, której mała dziewczynka znika na wycieczce w plenerze, wysyłając ich na szaloną misję, aby ją odkryć i zmusić do podjęcia wszelkich niezbędnych metod, gdy policja nie może znaleźć żadnych śladów. Łącząc elementy sekretu, ekscytującej jazdy i zepsutej rodzinnej dramaturgii, film generalnie balansuje całość swoich strun, dopóki próba ich zintegrowania nie pójdzie strasznie źle.
W przypadku znacznej części pierwszej demonstracji, tłum zostanie zaangażowany w film z powodu tajnej części próby zlokalizowania zaginionej młodej damy. Niemniej jednak, gdy centrum przenosi się do poczucia nieufności, które bohaterowie odczuwają do siebie nawzajem, napięcie zaczyna rosnąć i film w istocie okazuje się dość chwytliwy. Celowo ustawione zakręty sprawiają, że obserwator jest zdenerwowany.
Tłum szybko utożsamia się z głównymi postaciami ze względu na ich okoliczności i postęp, jaki wiąże się z ich związkiem, ale mnóstwo sporów wydaje się raczej konwencjonalnych. Byłoby idealnie, gdyby część elementów wnętrza została zbadana z odrobinę większą wnikliwością.
Bardziej interesujące są postacie drugoplanowe, które nagle mają większą liczbę warstw niż bohater. Dzieje się tak zwłaszcza w przypadku gromadzenia graczy postrzeganych jako podejrzanych, ponieważ zawartość Facinelli działa wspaniale, ponieważ pozwala obserwatorowi myśleć o tym, kto może być winny, a kto próbuje pomóc.
Największą siłą filmu są jego wystawy. Thomas Jane i Anne Heche zabierają do swojej pracy mnóstwo ludzi, pomniejszając część bardziej radykalnych i przesadnych minut, przez co wciąż czują się niewyobrażalni. Najlepsze sceny to te, w których Jane i Heche będą się od siebie odgrywać.
Na poziomie specjalistycznym film jest w istocie nieco nieodpowiedni. Jest kręcony w skuteczny, ale regularny sposób. Zdjęcia i ścieżka dźwiękowa są raczej nudne, niewiele pomagają w oczekiwaniu, a dodatkowo frustrujące, Facinelli nie wykorzystuje scenerii lasu do tworzenia szczególnie krytycznych scen.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.