One Night in Miami

VOD

One Night in Miami cda cały film online

OGLĄDAJ TUTAJ

One Night in Miami cda Cały Film Online VOD zalukaj vod gdzie obejrzeć

To nie jest pierwszy raz Reginy King na fotelu wodza. Zdobywczyni Oscara artystka – której wystawa w filmie Barry’ego Jenkinsa Gdyby Beale Street Could Talk rzeczywiście rezonuje – przez cały swój słynny zawód aktorski ma główne sceny w niektórych największych programach telewizyjnych, na przykład This Is Us, Insecure i Scandal. Jej reżyserowanie filmu trwało krótko. Co więcej, łaskawa, pokazała się z mistrzem.

Pomysł jest prosty, ale intrygujący: co by było, gdyby czterech największych społecznie czarnych mężczyzn połowy lat 60-tych – Sam Cooke, Malcolm X, Jim Brown i Muhammad Ali (wówczas znany jako Cassius Clay) – spotkali się w jedną wyjątkową noc ? Oczywiście nikt nie jest do końca pewien, o czym dyskutowano na tym fantastycznym spotkaniu. W każdym razie rozważ możliwość, że wiedzieliśmy. King oferuje odpowiednią odpowiedź. Jej film „Jedna noc w Miami…” to tygiel – który nie tylko omawia wszechobecne drogi ku wolności Czarnych dostępne w latach sześćdziesiątych – możliwości finansowe, estetyczne, intelektualne, głębokie i polityczne – jednak rozpaczliwie przekazuje rozmowy, które tak naprawdę szaleją dzisiaj. Ponad tęsknym „wyobraź sobie scenariusz, w którym” King’s One Night in Miami… to niesamowity debiut żywiołowy wypełniony instynktownymi wystawami obsady.

Skorygowana przez Kempa Powersa na podstawie jego sztuki o podobnym tytule, historia rozpoczyna się w 1963 roku, kiedy każda dająca się zweryfikować postać w swoim życiu. Na przykład Clay (Eli Goree) walczy z Henrykiem Cooperem w Wembley Park w Londynie. W Copacabana Sam Cooke (Leslie Odom) przygotowuje się do wyjścia przed publicznością; Jim Brown (Aldis Hodge) odwiedza „towarzysza” (Beau Bridges) na wyspie St. Simon’s w stanie Georgia. Również Malcolm X (Kingsley Ben-Adir) odpoczywa w domu ze swoją lepszą połową Betty Shabazz (Joaquina Kalukango). Jeśli o tym wiedzą, każdy człowiek stoi w obliczu wewnętrznego zagrożenia.

Tempo gry One Night in Miami… początkowo toczy się bitwa o rozwijanie szybkości podczas tworzenia tych czterech potworów, szczególnie w świetle faktu, że Kemp musi zapewnić odpowiednie podstawy do tego, gdzie każda postać siedzi na swojej osi czasu. Biorąc wszystko pod uwagę, kiedy film szybko przenosi się do Miami w 1964 roku, tuż przed sesją wagi ciężkiej Claya z Sonnym Listonem, dramatyzacja Kinga zaczyna zdobywać przyczółek przez zakręt Cooke’a. Znana piosenkarka próbuje włamać się do pustych obszarów, na przykład Copacabana i na wpół odizolowanej gospody The Fountain Bloom. Następnie Malcolm X i Clay zabierają się do domu w karczmach Blacków. Kontrast między jakością – ekstrawagancką poduszką Cooke’a, a nie podstawowymi planami Malcolma – rozwiązuje próżnię niezależności, ale równoważnej.

Film Kinga jest pełen tych małych, ale skutecznych subtelności. Na przykład, rozmawiając z Malcolmem, Betty odnosi się do własnych niepowodzeń Elijaha Muhammada jako szkody dla charakteru Nation of Islam – co w połowie wyjaśnia potrzebę opuszczenia stowarzyszenia przez Malcolma. W momencie, gdy Malcolm i Clay pytają w poprzednim mieszkaniu, King porównuje zdjęcia z zewnątrz przedstawiające radosne otoczenie basenu w gospodzie i zdjęcia wewnętrzne przedstawiające proste odbicie pary. Drugi obrazowo przedstawia wewnętrzną walkę Malcolma: powab reszty świata kontra jego chroniona głęboka harmonia.

W każdym razie sedno tego nagranego programu dzieje się, gdy czteroosobowa grupa zostaje zebrana w przestrzeni Malcolma na „święcie” triumfu Claya. Zamiast świętować – Malcolm, co dziwne, właśnie zamrożony jogurt waniliowy na swoją domniemaną imprezę – pojawia się presja filozoficzna. Malcolm nie ufa, że ​​Cooke robi wystarczająco dużo dla rozwoju wolności Czarnych poprzez swoje makowe obiektywne melodie; chociaż Cooke odnosi się do poprzedniego „trzymania się podstępnego Eliasza Muhammada. Jeśli chodzi o niego, Clay wciąż boryka się z tym, czy w ogóle musi przejść na islam. Co więcej, Brown unosi się jako jedyny uspokajający wpływ w pomieszczeniu.

One Night in Miami cda cały film online

Urok filmu Kinga to nie tylko rozmowy, które toczą się między mężczyznami – w tym spory sięgające do środka ich indywidualnej niepewności – ale to, jak każdy artysta przekracza podstęp. Tacy niezliczeni artyści wywarli na Ali swoje najlepsze wrażenie – Will Smith dostał za swoją nominację do Oscara – jednak Goree wykracza poza skromną pantomimę. Dodaje prawdziwej głębi pod zasadniczo pewną fasadę mistrza, wyrażając swoje bardzo autentyczne uczucie niepokoju. Chociaż Odom nie jest idealną reprezentacją Cooke’a, całkowicie przybija ton i rytm głosu piosenkarza. Ben-Adir – który miał najtrudniejsze zadanie, jakim było śledzenie zachwycającej egzekucji Denzela Washingtona – przeszywa ministra celowo powtarzającym się tonem, który odnosi się do wewnętrznego starcia mężczyzny. W każdym razie Hodge, szczególnie w monotonnym głosie Browna, w taki czy inny sposób znajduje najbardziej żywe niezadowolenie i najbardziej sympatyczną skłonność do komizmu w równoważnej mierze. King obsypuje je wszystkimi niesamowitymi wystawami.

Każda część One Night in Miami… – od szykownych planów ubioru Francine Jamison-Tanchuck po energiczne zdjęcia Tami Reiker – zalewa nas w tamtym okresie. Prosta aranżacja miejsca noclegowego – zawdzięcza to oryginalnej sztuce Kempa – dodatkowo zawiesza nas w ciągu sekundy i pozwala scenom wybuchać z siłą ciężaru. Jednak tym bardziej zdumiewająco Kemp może polegać na powiedzonkach biograficznych – Malcolm spontanicznie podzieli się tym, że pisze autoportret, Cooke opowiada o swojej nowej, niesłyszanej melodii „A Change is Gonna Come”, Jim Brown opisuje filmowanie Rio Conchos, a Ali spędził czas z The Beatles – bez tych kompozycji i subtelności epoki, poczucie ograniczenia. Wynika to w pewnym stopniu z autentyczności, z jaką artyści przekazują swoje kwestie, oraz inteligentnej inscenizacji Kinga.

Jednak w środku dyskusji na temat ulegania białym tłumom, nudnej strony Nation i koloryzmu – Jedna noc w Miami… jest zabawna. Grupa czterech uroczych żeberek nawzajem w każdym punkcie i słychać wyraźny ryk z minutami śmiechu. King równoważy lekkomyślność z poczuciem dziwności. Na przykład Brown krzyczy: „To jedna dziwna noc”. I to jest. Gromadzenie się osób, które są teraz w zasadzie fantomami – tylko Brown jeszcze dziś żyje – w celu ustalenia, w czym zgadzają się lub różnią, z natury niesie ze sobą niezwykłe uczucie cudu. Jednak w debiucie Kinga żywioł, to, co pnie się na szczyt, to miłość. Ponieważ niezależnie od ich ogromnego obrazu siebie, w dużej mierze walczą o samorządną naturę życia Czarnych. King’s One Night in Miami… to odpowiednie wyróżnienie za ich bitwę i jeden z najlepszych filmów 2020 roku.

One Night in Miami cda cały film online

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.