OGLĄDAJ TUTAJ
W kosmiczną biel cda cały film online zalukaj vod gdzie obejrzeć
Weteran efektów wizualnych, Ken Locsmandi, próbuje wykorzystać swoje umiejętności do koordynowania zawodu w Beyond White Space, doświadczeniu science fiction, które wygląda szokująco czysto, jednak wymaga znacznie więcej pracy w zakresie komponowania i wystaw. Biorąc dużą część swojej motywacji z Firefly Jossa Whedona i różnych mieszanin kosmicznego dramatu z większą liczbą klas związanych z Ziemią, stawia standardowy zespół prolików podróżujących w kosmos w kosmos, który stawia czoła kosmicznemu potworowi i niektórym folklorom niewielu obserwatorów uzna to za korzystne.
Holt McCallany kieruje misją jako Richard Bentley, którego ojciec-szef kosmosu został kiedyś w przeszłości zabity przez potworne zwierzę zwane (w bastardyzacji chińskiej nazwy) Tin Lung. Wraz z rodzeństwem Owenem (James Devoti), Holt podejmuje obecnie przedsięwzięcia mające na celu zebranie kosmicznych stworzeń przypominających kraby dla super kombinacji AmberCorp, jednocześnie potajemnie szukając potwora, który zabił jego Popa. Bez jego wiedzy Lynn Navarro (Zulay Henao), nowa ekspansja jego grupy, jest nowością w tego rodzaju pracy. Nie tak dawno była rodzajem międzygwiezdnego nadzorcy dzikiej przyrody; ma indywidualne motywacje, aby kontynuować to przedsięwzięcie i aby się do niego dopasować, okryła zestaw swoich doświadczeń jako policjant. Jej przełożeni wyczyścili dokumentację jej personelu, więc wątpliwe osoby z zespołu nie mogą jej włamać i odkryć. Tak czy inaczej, z nieznanych powodów Lynn faktycznie nosi swój identyfikator pod koszulą, po prostu stojąc, aby się odkryć, jeśli kamera faktycznie odsunie jej spojrzenie od jej dekoltu. (Nie, spoglądanie w dół na najwyższe punkty zbiornika innych osobników z grupy kobiet nie sprawdza.)
Główny cel Lynn obraca się wokół zaakceptowania faktu, że jest coś, co wielu nazywa Białą Przestrzenią w układzie kosmicznym i że ma ona zdolność leczenia infekcji. Jednak treść angażuje mniej energii, wyjaśniając to zagadnienie, niż prezentując wszystkie podstawowe postacie, które równoważą zespół – wytrwały stary alkoholik; pilot supergwiazda; brud przykryty pełzaniem; i tak dalej.
Współautor Ryan Colucci, którego samotnym składnikiem przeszłości jest niewiarygodny Suburban Cowboy, ponownie pokazuje, że zdecydowana większość tego, co myśli o jednostkach, pochodzi z rozczarowujących filmów kinowych. Jednak od jakiegoś czasu zgodne zobowiązania grup planowych pomagają nam przeoczyć dyskurs filmu i perspektywę młodych dorosłych kobiet. Statki kosmiczne, latające kombinezony egzoszkieletów i osoby postronne wyglądają na wspierające ocenę i nietrudno wyobrazić sobie, że wzmocnienia typu zabijają czas dzięki temu na ich źródle decyzji.
Aktywność staje się żmudna, gdy jedna część zespołu odgrywa niepożądanego żywiciela pasożyta z zewnątrz i przekształca się w maszynę do uboju ściekającego szlam. Geekowie zauważą, że małe robaki tego obecnego filmu doceniają wkradanie się do ludzkich uszu, podobnie jak te w Star Trek II: The Wrath of Khan – zdjęcie, które wykorzystało własne wnioski Moby Dicka. Rzeczy rozpadają się w mieszankę nabytych figur retorycznych i konsekwentne niebezpieczeństwo, że łódź Richarda zostanie uderzona ogonem przez lewiatana, którego ściga. Obserwatorzy trzymający się, aby zdać sobie sprawę z tego, co dokładnie przewiduje „poza białą przestrzenią”, mogą drżeć, gdy zamykanie scen sugeruje, nierealistycznie, kontynuację.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.