Wysoki przypływ

VOD

 

OGLĄDAJ TUTAJ

Wysoki przypływ cda cały film

Wysoki przypływ cda cały film online zalukaj vod gdzie obejrzeć

W argentyńskim filmie Verónica Chen „High Tide” kobieta robi ze swoim ciałem to, czego potrzebuje, a potem musi znosić szyderczych mężczyzn i ich niepokojący brak ograniczeń. Laura (Gloria Carrá) konkluduje, że z pewnością musi odbyć stosunek z Weissmanem (Jorge Sesán), kierownikiem robotników, którzy naprawiają miejsce na grilla dla jej dwupiętrowego domu przy plaży, pokrytego szkłem. Weissman jest absolutnym chwastem, jak to się dzieje, sposobem, w jaki mówi rzeczy netto, gdy zbliża się do niej, rzeczy, których osoba z szacunkiem dla kobiet nigdy nie mogłaby powiedzieć. Tak czy inaczej, Laura zapomina o tym, a następnego ranka, kiedy Weissman odchodzi, jego robotnicy ukrywają zalesione tereny, uśmiechają się jak pobudzeni młodzi ludzie lub rekiny.

Weissman nie wraca następnego dnia, jednak robotnicy zdają sobie sprawę z tego, co się wydarzyło i są znacznie bardziej dzicy. Jeden specjalista, Toto (Cristian Salguero), konsekwentnie wymyśla, jak wyrazić interesujący komentarz na temat seksu, kiedy rozmawia z nimi Laura, a później obnaża swoją posiadłość przed nią. Ciągle patrzy na nią z uśmiechem, a ponadto bez zastrzeżeń korzysta z jej domu, kiedy jej nie ma, mimo że ujawniła im, że nie korzystają z toalety. Chen rzuca swoje dzikiemu spojrzeniu kilka drżących zbliżeń, jednak historia nie interesuje go nim, poza zamieszaniem, które może wywołać, podobnie jak goście w domu w „mamie” Darrena Aronofsky’ego!

Mentalna runda „Przypływu” ma pochodzić od Laury, która decyduje się ostatecznie znieść taki nienormalny brak szacunku – i nie dać im spełnienia w zademonstrowaniu, że do niej dotarli – pomimo faktu, że to wszystko ją denerwuje. Jednak Chen walczy o podniesienie presji, od której zależy jej historia, nawet jeśli zachowanie robotników jest bardziej rażące, a ich zachowanie jest bardziej niestosowne. Jakby dla zapewnienia scenerii, niektóre sekwencje mają sprawiać wrażenie, jakbyśmy byli w thrillerze – jak ujęcie z góry, które pokazuje dwóch specjalistów włamujących się do jej domu, gdy udaje się nad brzeg morza – jednak te zdjęcia do niczego nie prowadzą. Film staje się raczej nudny, jak w przypadku: „Oto kolejny przypadek, w którym robotnicy dokonują czegoś strasznego i źle wychowanego, a Laura znosi ich tak, jakby były jej przebiegłymi, zniekształconymi dziećmi”. Wystawa Carry powstrzymuje tę irytację, ale historia jest powtarzalna do tego stopnia, że ​​trudno jest się z nią porozumieć, tak jak w przypadku głównej demonstracji. W końcu sytuacja, w której Chen wyczarowuje snopy, kiedy zaczynasz myśleć: „Ona wytrzyma to wszystko na grillu?”.

Przy trzeciej demonstracji film staje się równie niepokojący, jak nagie nieprzyjemności robotników, w sposób, którego się nie spodziewa. Spodziewa się, że ten film zwróci uwagę na jego potworną klasową optykę – robotnicy są zasadniczo stworzeni jako jednowymiarowe łajdaki z grubymi akcentami, które nie będą przestrzegać zasad dam z wyższej klasy robotniczej. Ze szczególnie podstawową historią, którą pociągają za sobą wybory Laury i wybrane zajęcia, prawdziwa sceneria ma pomóc „Przypływowi” przez cały czas. Jednak jego przyczyna, wykonanie, aw każdym razie ustawienie rejestru jako uciążliwej metody przedstawiania zwykłego okropności, której doświadczają niekończące się kobiety.

Podobnie w obszarze World Cinema Dramatic meksykańskiego producenta filmowego Rodrigo Ruiz Patterson „Late Spring White” opowiada o dzieciaku o imieniu Rodrigo (Adrián Rossi), który ceni swoją mamę (Sophie Alexander-Katz) na ryzykowny poziom. Oboje są wyjątkowo blisko, na przykład leżąc razem w łóżku, myjąc zęby razem – prawie nagie blisko. W momencie, gdy pokazuje mu, jak powolny ruch kilka minut po fakcie w filmie, istnieje między nimi presja, gdy stoją jeden od drugiego, który wydaje się być ułożony w stos. Jednak w tym momencie do domu wchodzi bardziej doświadczony mężczyzna Fernando (Fabián Corres), towarzysz pozostającej matki. Rodrigo, opuszczony i często cichy, walczy o zmianę. Rodrigo włamuje się do opuszczonego kampera na wysypisku śmieci i dalej konstruuje tam własne okoliczności; jego przewaga w zmiażdżeniu miejsca, które zmieniło się w znalezienie poczucia domu.

Testując sposób, w jaki możesz traktować inną osobę w życiu matki, Fernando z pewnością nie jest złoczyńcą – wyruszają w podróż do Acapulco, a kiedy Fernando energicznie wpycha Rodrigo do basenu, to nie jest powód do wojny, ale graj. Fernando musi pomóc związać się z Rodrigo przez niewątpliwe zainteresowanie dziecka jazdą. W każdym razie robi się to wrogo, podobnie jak w przypadku kilku scen, które pokazują smutne ćwiczenia z jazdy. O wiele bardziej przerażające, niezależnie od tego, gdzie Rodrigo słyszy wskazówki, że Fernando i jego mama kochają się lub mają stosunek, Rodrigo kontynuuje. Jego przewaga w podpalaniu rzeczy rozwija się, zaczynając od konsumowania rzeczy w części, a potem w końcu, testując, jak to może być, gdy chce się zgazować jego ręce.

Wystawy w „Letniej bieli” są wystarczające, abyś chciał mieć więcej do zrobienia, poza próbą złapania niskiego gulaszu z lękową opowieścią o dziecku matki, które musi się podzielić. Pokazując spokojne przypadki niezgody, filmowanie Pattersona może być oczywiste, podobnie jak w przypadku sekundy, w której mieszanka dźwięków usuwa wszystko oprócz znacznego oddechu Rodrigo, dzięki czemu możemy go usłyszeć, gdy wylewa farbę na garnitur Fernando. Następnie Fernando zwraca uwagę na znaczny oddech Rodrigo, gdy są w pojeździe, i wydaje się, że treść pozostająca w pracy przez ponad 40 godzin, aby określić szczegół, który powinniśmy dostrzec głównie z wykonania.

„Summer White” również może czuć się pusta, przechodząc tam iz powrotem między Rodrigo i jego kamperem, gdy oglądamy tego młodzieńca i planujemy poczuć coś z treści, która jest niewątpliwie blisko domu (jako współautor / szef i postać podać imię). Wszystkie uczucia Rodrigo dotyczące bycia są zakłócone, ale film wydaje się być zdenerwowany jego lękiem – niezdolnym do tego, aby przekonująca postać skoncentrowała się na niemożności przekazania przez dziecko ciężkiego oddechu, zaciśniętych zaciśniętych dłoni i skłonności do podpalaczy.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.